Navigation Menu

A Manchester United partnerségre lép a Remingtonnal egy több évre szóló, globális partneri kapcsolat érdekében


A Remington a Manchester United labdarúgó klub első hivatalos elektromos styling partnere lesz

A wisconsini Middleton és az egyesült királyságbeli Manchester 2019. február 7. – a Spectrum Brands Holdings, Inc. (NYSE: SPB) és a Manchester United (NYSE: MANU) ma közösen bejelentette, hogy aláírtak egy több évre szóló, globális partnerséget, amelynek értelmében a Spectrum Brands ikonikus Remington személyi ápolási márkája lesz a Manchester United labdarúgó klub első hivatalos elektromos styling partnere. 


A partnerség, amely magában foglalja mind a férfi, mind a női csapatot, azt jelenti, hogy a Remington és a klub együtt munkálkodik majd annak érdekében, hogy nagy hatású marketing kampányokat hozzanak létre a Manchester United és a Remington rajongói számára egyaránt.

A Spectrum Brands széleskörű portfóliójának egyik legnagyobb márkaneveként a Remington generációk óta a világ testápolási és hajápolási rutinjának szerves része. Az 1937-ben New Yorkban alapított Remington márka több, mint 80 éve folyamatosan talál fel, fejleszt ki, és alkot újra egy sor testápolási és hajápolási terméket, amelyek a legmodernebb design, divat és technológia alapján készülnek.

Egy nagyszabású többcsatornás aktivitás részeként a Remington és a Manchester United együtt munkálkodik majd egy olyan kampányon, amely az egyediséget és a belső magabiztosság erejét ünnepli. A partnerség alátámasztja és felerősíti a Remington “A te történeted” kampányát, amely a márkanévnek azt a küldetését tűzi zászlajára, hogy segítse a vásárlókat magabiztosságuk felépítésében, hogy önmaguk lehessenek – annak felismeréseképpen, hogy egy személy utazásai, élményei, értékrendje és törekvései határozzák meg, hogy ki is az egyén, mint ember. A partnerség célja, hogy inspiráljon és képessé tegyen több embert, hogy “Fedezze fel saját magát”, motivációt adva arra, hogy legyenek magabiztosak ahhoz, hogy maradandó nyomot hagyjanak minden tevékenységükben.


A Manchester United csoport szintű ügyvezetője, Richard Arnold megjegyzi:

“A Remington az egyik leghíresebb és legmegbízhatóbb márka a saját területén, és nagyszerű új tagja lesz kereskedelmi partnereink családjának. Partnerségünk nemcsak abból áll, hogy rajongóinknak felső kategóriás styling termékeket biztosítsunk, hanem az is, hogy inspiráljuk és bátorítsuk az egyediséget erőteljes aktivitásokon és kampányokon keresztül a Manchester United férfi és női csapata bevonásával.”

Tim Wright, a Spectrum Holdings készülék divíziójáért felelős alelnöke megjegyzi:

“Partnerségünk a Manchester Uniteddal fantasztikus lehetőséget nyújt a Remington termékek minőségének és sokoldalúságának bemutatására a világ legnagyobb és legtiszteltebb sportmárkájának szenvedélyes rajongói körében.
“Lenyűgöző múlttal rendelkezünk a berögzült sémákkal való szakításban világszerte zajló termékinnovációnk révén, és úgy érezzük, ezt kamatoztatjuk majd a Manchester Uniteddal kötött partnerségünkben, különösen a férfi és a női csapattal való együttműködésünkben.”

0 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

@ RemingtonGetReady