A Remington a Manchester United labdarúgó
klub első hivatalos elektromos styling partnere lesz
A wisconsini Middleton és az egyesült királyságbeli
Manchester 2019. február 7. – a Spectrum
Brands Holdings, Inc. (NYSE: SPB) és a Manchester United (NYSE: MANU) ma közösen
bejelentette, hogy aláírtak egy több évre szóló, globális partnerséget,
amelynek értelmében a Spectrum Brands ikonikus Remington személyi ápolási
márkája lesz a Manchester United labdarúgó klub első
hivatalos elektromos styling partnere.
A partnerség, amely magában foglalja mind a férfi, mind a
női csapatot, azt jelenti, hogy a Remington és a klub együtt munkálkodik majd
annak érdekében, hogy nagy hatású marketing kampányokat hozzanak létre a
Manchester United és a Remington rajongói számára egyaránt.
A Spectrum Brands széleskörű portfóliójának
egyik legnagyobb márkaneveként a Remington generációk óta a világ testápolási
és hajápolási rutinjának szerves része. Az 1937-ben New Yorkban alapított
Remington márka több, mint 80 éve folyamatosan talál fel, fejleszt ki, és alkot
újra egy sor testápolási és hajápolási terméket, amelyek a legmodernebb design,
divat és technológia alapján készülnek.
Egy nagyszabású többcsatornás aktivitás
részeként a Remington és a Manchester United együtt munkálkodik majd egy olyan
kampányon, amely az egyediséget és a belső magabiztosság erejét ünnepli. A
partnerség alátámasztja és felerősíti a Remington “A te történeted” kampányát,
amely a márkanévnek azt a küldetését tűzi zászlajára, hogy segítse a vásárlókat
magabiztosságuk felépítésében, hogy önmaguk lehessenek – annak
felismeréseképpen, hogy egy személy utazásai, élményei, értékrendje és
törekvései határozzák meg, hogy ki is az egyén, mint ember. A partnerség célja,
hogy inspiráljon és képessé tegyen több embert, hogy “Fedezze fel saját magát”,
motivációt adva arra, hogy legyenek magabiztosak ahhoz, hogy maradandó nyomot
hagyjanak minden tevékenységükben.
A Manchester United csoport szintű
ügyvezetője, Richard Arnold megjegyzi:
“A Remington az egyik leghíresebb és
legmegbízhatóbb márka a saját területén, és nagyszerű új tagja lesz
kereskedelmi partnereink családjának. Partnerségünk nemcsak abból áll, hogy
rajongóinknak felső kategóriás styling termékeket biztosítsunk, hanem az is,
hogy inspiráljuk és bátorítsuk az egyediséget erőteljes aktivitásokon és
kampányokon keresztül a Manchester United férfi és női csapata bevonásával.”
Tim Wright, a Spectrum Holdings készülék
divíziójáért felelős alelnöke megjegyzi:
“Partnerségünk a Manchester Uniteddal
fantasztikus lehetőséget nyújt a Remington termékek minőségének és
sokoldalúságának bemutatására a világ legnagyobb és legtiszteltebb
sportmárkájának szenvedélyes rajongói körében.
“Lenyűgöző múlttal rendelkezünk a berögzült
sémákkal való szakításban világszerte zajló termékinnovációnk révén, és úgy
érezzük, ezt kamatoztatjuk majd a Manchester Uniteddal kötött partnerségünkben,
különösen a férfi és a női csapattal való együttműködésünkben.”
0 comments:
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.